Produkter för aleesar grupp (3)

Tekniska Tjänster för Support

Tekniska Tjänster för Support

Den tekniska supporttjänsten från Assis.Ter. Tech Solutions erbjuder underhåll och assistans, både på plats och på distans, för alla maskiner som säljs och installeras. Vårt team av kvalificerade tekniker är tillgängligt för att ingripa inom 48 timmar efter mottagandet av rapporten, vilket garanterar riktade och exakta lösningar för snabb återställning av maskinerna. Tjänsterna inkluderar aktiv teknisk support 24/7, installation, felsökning och rådgivning för uppgradering eller anpassning av befintliga system. Tack vare denna omfattande tekniska support kan företag säkerställa livslängden och effektiviteten hos sina maskiner, vilket förbättrar deras operativa kapacitet överlag. Bland specialiseringarna hos Assis.Ter. Tech Solutions ingår även insatser på industriella lasermaskiner, för vilka vi erbjuder professionella reparationer och riktade tekniska lösningar. Med över trettio års erfarenhet är vi pålitliga leverantörer av industriella artiklar och support för industrier av alla storlekar. Våra tekniker åtgärdar mekaniska, elektriska och termohydrauliska fel och genomför funktionskontroller på alla maskiner efter varje reparation eller installation. För situationer som inte kräver fysisk insats erbjuder vi rådgivning på distans via telefon- och telematiksupport, med kvalificerad personal alltid tillgänglig.
Teknisk support

Teknisk support

Samarbete med designern Egenskaperna hos Bossong-fästen definieras utifrån de specifika parametrarna för varje enskilt projekt, samt dimensionerna på det hål de måste förankras i, vilket beror på typen av material som utgör underlaget. Förändringen av information som rör kunskapen om byggnadens bevarande tillstånd och målen för de föreslagna åtgärderna, ritningar och bilder, mönstret av sprickor och deformationer, samt utformningen av åtgärderna, är mycket viktiga för att definiera vilken typ av fäste som passar bäst för tillämpningen och även för att utvärdera åtgärden ur ekonomisk synvinkel. Tester på plats Behovet av att ge konstruktionsingenjörer möjlighet att bedöma beteendet hos injicerade fästen i en viss tillämpning och i en specifik miljö har lett till att Bossong utrustar sina tekniker med mobil instrumentering som möjliggör genomförande av tester på plats.
Assist - Programvara och Appar för Att Hantera Support och Eftermarknadstjänster

Assist - Programvara och Appar för Att Hantera Support och Eftermarknadstjänster

Assist är mjukvaran som är dedikerad till företag som arbetar med installation, teknisk support, underhåll och reparation av anläggningar och maskiner. Den relaterade APP:en som utvecklats för Android- och iOS-plattformar gör det möjligt att hantera teknikers aktiviteter mobilt - även offline - för att producera digitala interventionsrapporter och samla in alla nödvändiga data för bokföring av insatser. Assist kan integreras med tredjepartssystem och - via API:er - har utvecklat många anslutningar för externa tjänster. Systemet framstår som en solid, integrerad och anpassningsbar plattform i sin användning.